„Artyści to my!” – a więc dzisiaj zamienimy się w prawdziwych artystów! …ale póki co, proponuję zabawę:
1.Gimnastyka poranna – https://www.youtube.com/watch?v=ZNYBvHTGP1U
2.To ja – zabawa z lustrem. Dziecko dostaje małe lusterko lub siada przed dużym lustrem. Jego zadaniem jest przyjrzenie się sobie i wymienienie jednej rzeczy, którą lubi w swoim wyglądzie. Następnie opisuje kolejno swoje włosy, oczy, nos i usta…
3.Poruszaliśmy się, więc możemy wrócić do tematu sztuki. Dzisiaj porozmawiamy o malarstwie. Obejrzyjcie proszę film o tym, kim jest malarz, czym się zajmuje i jak wygląda jego praca:
https://www.youtube.com/watch?v=KpV1u3o-6G8&t=326s
Słowo malarz nie zawsze oznacza osobę, który zajmuje się sztuką. To artysta malarz maluje obrazy.
TO ARTYSTA MALARZ
4. Wiem, że Wy też potraficie pięknie rysować i malować – jak prawdziwi artyści. Być może to ktoś z Was zostanie sławnym artystą malarzem. A co robi taki malarz? Oczywiście maluje obrazy. Na przykład:
PORTRETY – czyli obrazy, na których znajduje się wizerunek jakiejś osoby lub osób
,,Mali artyści to my „- narysuj portret ( np. mamy, taty, rodzeństwa babci, swój itd.)- praca plastyczna.
5. Kodowanie na dywanie – symetria . Dokończ wzór kolorując jego symetryczną część.
https://view.genial.ly/6064b00dda2fe30ce2f431c6/interactive-content-wiosenne-symetrieby-anna-s
6.Na zakończenie zatańcz taniec z Olą i Blu.
Opracowała: Alicja Kurek i Sabina Henrykowska-Jaśkowiak